.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی؛
اختلاس‌ها و حقوق‌های میلیونی اعتماد مردم را سست کرد
شمال نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاس های میلیاردی و حقوق‌های میلیونی ضربه‌زننده به اعتماد مردم است.
 اختلاس‌ها و حقوق‌های میلیونی اعتماد مردم را سست کرد

شمال نیوز: علی نجفی دیشب در نشست با اعضای شورا و دهیار و معتمدان روستای گنج‌افروز در سخنانی اظهار کرد: گنج‌افروز نخبگان و بزرگان زیادی دارد که از وجود آنها باید برای تولید ایده‌های نو و طرح‌های جدید کمک بگیریم.

وی به ثبات مدیریت و ایجاد فضای کار و خدمت تأکید کرد و حل مشکلات مردم از طریق روال قانونی و شریان‌های صحیح اداری را از بهترین راه‎های رسیدن به نتیجه عنوان کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله حقوق‌های میلیونی و اختلاس‌های میلیاردی، این اشتباهات را ضربه‌زننده به اعتماد مردم برشمرد.

نجفی در ادامه با اشاره به اینکه گنج‌افروز با تقدیم شهدای گران‌قدر نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم این منطقه را وظیفه مسؤولان دانست.

وی پیگیری و کمک به ساخت ساختمان دهیاری، رفع مشکل جاده مواصلاتی و دوربرگردان در این منطقه، شناسایی نخبگان و طرح‌های مهم علمی و عملی، ایجاد ارتباط مؤثر بین اعضای شورای مشورتی حاضر در منطقه را از اقدامات خود در روستای گنج افروز خواند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مشکل اشتغال و جاده مختص گنج‎افروز نیست، بیان کرد: بنده مسؤول اجرایی نیستم که برای شما آسفالت و لوله‌کشی کنم و قول نمی‌دهم همه این مشکلات را در مدت زمان کوتاهی حل کنم اما به‌عنوان نماینده شما و با استفاده از وظیفه نظارتی موارد مطروحه را به جد پیگیری می‌کنم.

نجفی افزود: قول می‌دهم در احقاق حقوقتان در جایگاه قانونی خود تلاش می‌کنم و پای هیچ سند و مصوبه‌ای که به ضرر شهرستان و منافع استان باشد را امضا نمی‎کنم.

وی در پایان با حضور در منزل سرداران شهید رمضان و حیدر یحیی‌پور و سپس گلزار شهدای گنج‌افروز با آرمان‌های بزرگ این شهدا تجدید میثاق کرد./  فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یه ساروی 25 تير 1395
اقای نجفی نشان داده اند که یک سیاست مدار واقعی هستن و حتی با حضور در بین اهالی یک منطقه برای اسایش خاطر موقتی و مقطعی آنها وعده و وعید دروغین نداده اند. درود بر مردم بابل با این انتخاب هوشمندانه.
مشکل از جایی شروع شد که نامزدهای انتخاباتی برای کسب رای وعده های دروغکی دادند و حرف های قلمبه سلمبه زدند . بجای اینکه بیشتر مردمو با وظیفه قانونی یک نماینده مجلس آشنا کنند فقط دروغ تحویل مردم دادند.
نا شناس 25 تير 1395
آقا شما که سه روزه اومدی رای گرفتی رفتی به سلامتی ولی بدون که:
مردم به کسی رای میدهند که:ب1- چهره و عملکردش اشنا واعتقاد داشته باشند
2-با خطی مشی و رفتارش اشنل و باور داشته باشند
3-مردم با گروهی قهر کرده باشند و به غیر او رای بدهند حال هر کی میخواهد باشد
جناب شما سه روزه اومدید و همه الان میگن ما اینو قرستادیم مجلس فاطمی.سروش.نریمان
و شما سخت به دوستان بدهکارید.و این رفتن مجلس هیچ حلاوتی برا شما نداره اگه یه کم اندیشه کنید
در سه مورد بالا شما مورد چندمید ؟.یه کم فکر به این موضوع که برید مشت زنی رو ببینید وقت بذارید مشکلات حوزه رو
لیست بگیرید و دغدغه اونو داشته باشید.همش میگی نمکنم خوب برا چی اومدید.راحت طلبی تو قرقیز اینجا جواب نمیده
مشکلات مردم اصلا چیز ساده و شوخی بردار نیست چهارتا ادم درست حسابی دورو برت نیستند.همه معلم انشایند

والعاقبه المتقین
شعبان زاده 26 تير 1395
آقای دکترنجفی سخنانت درجمع مردم شریف گنج افروزکارشناسانه وهمراه بامداقه بودکه به برخی چالشهااشاره فرموده ایدامانکته ایکه بایدموردالتفات قرارگیردبی لیاقتی وناکارآمدی برخی مدیران بخصوص دربخش اقتصادی ازصدرتاذیل میباشد.جنابعالی باتوجه مسئولیت قبلی یک فرهیخته جهان دیده ایدوبیشک واقفیدبسیارری ازکشورهای توسعه دیده ودرحال توسعه درپتانسیل جغرافیایی وتنوع اقلیمی ونیزدربعدثروت هرگزقابل قیاس باکشورمانیستدامامدیرانشان بالیاقت واهل برنامه بوده وهستندوهمین امرموجب گشت درآمدسرانه آن کشورها15برابرایرانیهاباشدواین سبک مدیریت حقارت آوراست.انتظارمیرودبرای تحول مدیریت مجلسیان محترم بیشترهمت فرمایندوالابایدمنتظرباشیم مدیران ضعیف درهنگامه انتخابات بفکرشن ریزی وآسفالت بیفتندواین یعنی به استهزا گرفتن ملت ونمایندگان ملت!!!
ناسناس 26 تير 1395
سلام جناب دکتر نجفی نمانیده شهرستان بابل در روستا که سه نفر شورا دارید دو نفر شورا بدون کارشناسی با حیف میل بیتمال سرمایه مردم روستا نابود کند ود هیار فاکتو رسوری به بخشداری تحول دهید و یک نفر شورا گرازش تخلف را به بخشدار ی ا علام کند وکسی جوابگو نباشد و دهیار خقوق بگیر تمام وقت از ساذمان دیگرباشد وهم دهیار نیم وقت یک روستا باشد ایا تخلف نمیباشد به تطر شما کی سر کار دهیاری میباشد در ضمن در سال نوده دهیار هم زمان ازدو سازمان خقوق تمام وقت دریافت کرد شورا سال نود دو نفر حال می باشند متشکرم
ناشناس 26 تير 1395
فیش های نجومی تنها گوشه ای سوء استفاده مسئولین از بیت المال است. پرونده های بیشتری از این بی مهری ها را درآینده نزدیک خواهیم دید
عدالت 27 تير 1395
جناب اقای نجفی / طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید با حقوق های نجومی بطور سریع اقدام و عمل کرد وجای هیچ شکی نیست / اما همه این حقوق ها اگر جمع شود چند در صد اختلاس دوره قبل می شود
نا شناس 27 تير 1395
ما مردم دیگه خام حرفهای شما نمیشیم. بهشت و جهنم مال خودتان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.